RECENZE ke knize, blog: Knihy nekoušou

27.11.2017

Tato recenze mi udělala velkou radost a děkuji za ni autorce říkající si Bastera. Recenzi na Myšáka Očka a další knihy najdete na jejím webu:

ODKAZ NA RECENZI NA WEBU KNIHY NEKOUŠOUhttps://bastera.blogspot.cz/2017/11/soukrome-ocko-mysaka-ocka.html?showComment=1511787100431#c1879325997295816813

Ačkoliv je Tomík JEŠTĚ trochu malý a já zase UŽ trochu stará, dokážu ocenit i pěkné dětské knížky. Myšák Očko je jednou z těch, které si pozornost zaslouží. Stojí za ní autorka Šárka Svobodová, která byla tak hodná a poskytla mi jí k recenzi a také tak trpělivá, i přesto že mi to tak dlouho trvalo.Brněnská zvířátka se již nemusí bát, detektiv Myšák Očko se o ně postará. Poradí si s příšerou v Líšeňském rybníku i dohlédne na klidný průběh olympiády v Růženině lomu. Samozřejmě, že na takové nelehké úkoly nebude sám, ale bude mít pár šikovných pomocníků. Jedná se o dva samostatné příběhy, každý zhruba po třiceti stranách. Milý příběh navíc doplňují pěkné ilustrace, které jsou barevné, ale nikoliv přeplácané a věřím, že se dětem líbí tak jako mně a Tomíkovi. Postava myšáka je typickým dětským kladným hrdinou, chytrý, slušný, obětavý...stejně tak ostatní postavičky mají, i přes malý prostor, krásně vykreslené charaktery, například zvědavá veverka Věrka. Oceňuji také vhodně zvolená jména postav, jsou srozumitelná, výstižná a pěkně sedí.

Mám pro vás skvělou zprávu, i vy se můžete vydat po stopách Myšáka Očka a jeho přátel. Autorka totiž situovala děj do známých brněnských míst a umístila na nich značky, které když objevíte, můžete si v knížce vymalovat jeden z obrázků. Tenoučká publikace tak poskytuje příjemnou možnost trávení volného času pro děti a jejich rodiče.  Mohou se společně pustit do čtení a vydat na výlet po brněnské přírodě. Díky velkému fontu si mohou větší děti přečíst příběh i samy. Vydáním knihy ale Šárka Svobodová neskončila, na Myšákových stránkách nabízí také doprovodný materiál jako magnetky, pexeso či pohlednice a poskytuje aktuální informace o značkách a jejich stavu. Milým bonusem je i Myšákova písnička. Zkrátka projekt, jak má být, takových je jako šafránu, o to více je třeba si je užít...

Myšák Očko, Mgr. Šárka Svobodová
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky